I DZIEŃ

11 Mar

No to zaczynamy. Piszę jeszcze przed pierwszym treningiem, ale zaraz robię sobie trochę wolnego miejsca w pokoju i do roboty. Obym tylko się nie poddał, chociaż jak zobaczyłem efekty treningu Insanity to jestem pełen zapału. Zaraz wracam, idę ćwiczyć…

No i skończyłem pierwszy trening i muszę przyznać, że wcale łatwo nie było. Ciężkie ćwiczenia, ale nikt nie powiedział, że będzie to przyjemne. Kołczu zagrzewa do pracy, po bokach jak to w klasycznym aerobiku bywa dwa pachołki, a ja na podłodze dziergam te ćwiczenia nie mogąc złapać oddechu. Powinienem podzielić się wynikami, choć coś czuje, że wstyd będzie. Mam dużo do zrobienia. A no i jeszcze jedno: przygotujcie sobie trochę miejsca w pokoju i uprzedźcie sąsiadów z dołu, że możecie przez 25 trochę hałasować J

I ĆWICZENIE – zbyt podniecony byłem i nie załapałem, że trzeba zapisywać

II ĆWICZENIE – 34 powtórzenia

III ĆWICZENIE – 70 powtórzeń

IV ĆWICZENIE – 25 powtórzeń

V ĆWICZENIE – 7 okrążeń

VI ĆWICZENIE – 12 powtórzeń

VII ĆWICZENIE – 20 powtórzeń

VIII ĆWICZENIE – 30 powtórzeń

Janek

Jedna odpowiedź to “I DZIEŃ”

  1. mistrzu89 27 kwietnia 2014 @ 19:31 #

    Nie ma sie czego wstydzic mam podobny wynik , swoje Insanity rozpoczełem 25 marca 2014 r. 1. 15 2. 35 3.72 4.26 5.5 6.7 7.14 8.33 ogółem jestem juz po recovery week dzisiaj sie zakonczył . Staram sie zdrowo odzywiac waga kartka 😀 obliczam ogolem to wyrwalem sie od komputera gdzie przebywalem maniakalnie po pracy czesto siedzacej 8h pracy i prawie drugie tyle przed komputerem pozniej wprowadzilem marszobiegi po 1h do 1,5h max i ujzalem na youtube Insanity oszalalem 😀 robie te cwiczenia z radoscia a przy kompie max siedze 1,5h – 2 h w tym fb i fora odnosnie fitness do cwiczen nie zazywam zadnych orzywek chemi itp staram sie na zdrowym jedzeiu wypracowac ładna sylwetke , zobaczymy co bedzie po 60 dniach jak narazie od 25 marca z wagi 85,75 zjechalem na 81.70 wazylem sie 4 dni temu .. a w styczniu wazylem ejszcze 93 KG troche ze stresu i nerwow spadło przez niecale 3 miesiace do 25 marca …. ale nie ebde o tym pisac to sprawa prywatna 😛

Skomentuj

