Oda do kebaba, czyli dzień pierwszy

11 Mar

Obrazek

Kebaby, tortille, hamburgery, kurczakburgery, lody, chipsy, orzeszki w panierce, piwo, pizza. Od dzisiaj nienawidzę Was za każdy gram tłuszczu na moim ciele. Długo było pięknie, ale ostatnie trzy tygodnie były jednym wielkim obżarstwem. Jeszcze niedawno ćwiczyłam codziennie 3 a czasem 4 godziny. A dzisiaj? Po 21 dniach, znowu zrobiłam Fit Test. Myślałam, że zwymiotuję! Shaun T irytował mnie swoim: „You can do it!” a ja leżałam na ziemi i patrzyłam jak ludzie na ekranie mojego ukochanego laptopa zacnie wykonują wszystkie osiem ćwiczeń. Wyniki? Słabe. Ale wiem, że dam radę i za 14 dni zobaczę efekty. Zarówno te na zewnątrz, jak i wewnątrz. Zaczynam od początku i nie zamierzam sięgać po moje „ukochane” zapychacze.  Wracam do zdrowego odżywiania z nową dawką przepisów, chęci i motywacji.Obrazek

Pierwszy dzień za mną. Poniedziałek i wtorek przeznaczam na oczyszczenie i „przestawienie” organizmu: kefiry, jogurt naturalny, otręby, wszelakie ziarna, musli (oczywiście bez cukru i kandyzowanych owoców) i oczywiście grejpfruty. Dlaczego?

Poza dużymi ilościami witaminy C, potasu i pektyn zawierają m.in. naringinę, która zabezpiecza płuca przed działaniem toksyn występujących w środowisku, np. przed dymem tytoniowym, a także zapobiega przed odkładaniem przez wątrobę tłuszczu oraz stymuluje ją do jego rozkładu. Ponadto grejpfruty są owocami niskokalorycznymi i niskotłuszczowymi. Zawierają dużo wody, która wypełnia żołądek. Zatem: do sklepu po grejpfruty MARSZ!

Obrazek

Natalia.

Jedna odpowiedź to “Oda do kebaba, czyli dzień pierwszy”

  1. Liv 12 marca 2013 @ 11:28 #

    trzymamy kciuki ;D

Skomentuj

