Pierwsze efekty

17 Kwi

Minął ponad miesiąc odkąd zaczęłam ćwiczenia z Shaunem T.

Dokładnie: 38 dni. 31 treningów- zrobione! 2- opuszczone (ja naprawdę chciałam, ale moje drugie ‚ja’- nie). 1275 minut. 21 h 25 minut. Czy coś zmieniło się przez te wszystkie dni?

Tak. Shaun zmienił koszulkę. Teraz ćwiczy w takiej szarej i ma pomarańczowe spodenki. Koszulkę zdejmuje po rozgrzewce.

Obrazek

A u mnie. Po staremu? Zdecydowanie nie. Wiele się zmieniło. Nie ważę się, bo to niepotrzebne, ale ubyło mi kilkanaście centymetrów.

  • Talia -6 cm
  • Biodra -4 cm
  • Udo -3 cm

DSCN1434

Inne zmiany:

  • przede wszystkim jędrniejsze ciało,
  •  nie miałam cellulitu, ale gdybym miała to na pewno zniknąłby w mgnieniu oka:P
  • lepsza kondycja!
  • wyrzeźbiony brzuch,
  • czuję mięśnie o których istnieniu wcześniej nie wiedziałam,
  • ładnie wyrzeźbione plecy oraz ręce,
  • poprawa w robieniu pompek. jest coraz lepiej, ale nadal niefajnie:D
  • uzależniające endorfiny! i satysfakcja po ukończeniu każdego treningu!

FIT TEST:

Tutaj zmiany są spore. Pierwszy fit test był masakrą. Myślałam, że zwymiotuję na pieprzonego Shauna. Po treningu miałam pięciominutową zadyszkę. Następny Fit Test pokazał jak wielkie można zrobić postępy w przeciągu zaledwie dwóch tygodni.

Ćwiczenie/1. Fit test/ 2.Fit test/ 3. Fit test.

  1.  96/119/125
  2.  46/60/68
  3.  88/94/105
  4.  22/30/32
  5.  8/10/13
  6.  14/14/14 – oj tam:P
  7.  10/23/28
  8.  51/73/80

ILOŚĆ POWTÓRZEŃ RAZEM:

1 Fit test/ 2 Fit test / 3 Fit test.

325/423/465

Wiem, że gdybym stosowała porządną dietę, mogłabym znacznie więcej osiągnąć. Staram się jeść zdrowo, ale nie jestem cyborgiem, a normalną kobitą. Nie powinniśmy się katować i odpuszczać sobie wszystkiego. Nienawidzę, gdy ktoś myśli, że żyję tylko dietą, nie jem i nie piję nic zakazanego. Wcale tak nie jest. Wkrótce udostępnię przepisy na pyszne desery, m.in. zapiekane jabłka z żurawiną w sosie waniliowym, mus czekoladowy oraz puszyste naleśniki (bez proszku do pieczenia:P). Oby poszło w cycki!

https://www.facebook.com/pages/We-can-do-it/443833325692814

DSCN1634

Natalia.

komentarze 2 to “Pierwsze efekty”

  1. Mellisa Wilterdink 29 kwietnia 2013 @ 04:41 #

    Normally I do not read post on blogs, but I would like to say that this write-up very forced me to
    check out and do it! Your writing taste has been surprised me.
    Thanks, very nice post.

Skomentuj

