Film

Nigdy się nie poddawaj!

21 Kwi

Witajcie kochani!
Przyglądając się efektom jakie osiągnęły i zapewne nadal będą osiągać dziewczyny, postanowiłam zadać sobie pytanie co ja tak naprawdę zrobiłam przez ten czas. Z pewnością nie dawałam z siebie tyle ile powinnam ,toteż efekty nie są na tyle spektakularne by się nimi dzielić. Nie przykładanie się do ćwiczeń i przede wszystkim zła dieta doprowadziły do tego że zamiast ruszyć do przodu stoję ciągle w miejscu. Nie zamierzam siebie w żaden sposób usprawiedliwiać ani też się nad sobą użalać. Waga zawsze była i zapewne będzie moją obsesją z którą na chwilą dzisiejszą nie umiem sobie poradzić. Momentami daję z siebie 100% a niekiedy tylko połowę swoich możliwości. Wiem ze wszystko zaczyna się w głowie dlatego też wszystkim osobom które pragną zmienić swoje życie proponuję zacząć od wyznaczenia sobie celu do którego będziemy dążyć. Wiadomym jest że walka z samym sobą jest tą najtrudniejszą, dlatego też chcę do niej przystąpić. Czasami zastanawiam się czy nie podchodzę do siebie zbyt rygorystycznie. Zawsze wydaje mi się że robię za mało, w momencie kiedy inni utwierdzają mnie w przekonaniu że tak nie jest. Mogę zauważyć zmiany w swoim wyglądzie, tzn. mimo tego ze waga momentami stoi w miejscu a innym razem pokazuje mniejsze cyfry. Zdecydowanie mój biceps znacznie się powiększył, kondycja też się poprawiła i pare centymetrów w tali ubyło. Jednakże nie jest to to, czego wymagam od siebie. Wierzę w to ciężka i konsekwentna praca, a w tym przypadku praca nad sobą ,z czasem przyniesie odpowiednie rezultaty. Dlatego też nie poddaję się, i mimo złego samopoczucia będę nadal walczyć o siebie, bo jeżeli ja tego nie zrobię , to nikt inny tym bardziej.
Wstawiam wam filmik który jest moją codzienną inspiracją i potwierdza słowa by : NIGDY SIĘ NIE PODDAWAĆ !
Justyna

Skomentuj

